Tražite informaciju iz privrede – na pravom ste mjestu
Paket Tender obuhvata sve objavljene tendere, javne nabavke, dodjele ugovora, javne pozive, odluke o pokretanju, licitacije, stečajeve/likvidacije, planove nabavki i slične informacije sa područja Bosne i Hercegovine.
Na vaš mail će svaki dan stići Newsletter koji obuhvata informacije: potražnja i ponuda roba, usluga i radova, nekretnine, regulacioni planovi, rasprave, oglasi, ekološke dozvole, privatizacija, skupštine, imovina i kompanije u stečaju i sl. na području Bosne i Hercegovine, za granu privrede koja vas interesuje.
Pretraga tendera
Tendere i informacije možete pretraživati po grani privrede, a dodatni filteri vam omogućavaju da rezultate pretrage filtrirate po nazivu, po broju tendera, datumu objave i datumu važenja, riječniku javnih nabavki (JRJN), teritoriji, nazivu naručioca/isporučioca ili nekoj drugoj od ponuđenih opcija.
Ukoliko želite pregledati aktuelne i istekle tendere odaberite opciju PRETRAGA tendera.
Rezultat pretrage traženog tendera sadrži informacije o naručiocu i vrijednosti kao i datum raspisivanja i datum važenja tendera
Cijena paketa Tender na godišnjem nivou je 400 KM + PDV.
Datum objave: 05.09.2019. 12:32
(aukcija) Izvođenje radova na izgradnji energetski efikasne rasvjete, te odvodnja otpadnih i površinskih voda na Trgu žrtava genocida Srebrenice IV faza, općina Banovići
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI
1220-1-3-97-3-51/19
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN
I 1. Podaci o ugovornom organu
Naziv OPĆINA BANOVIĆI
IDB/JIB 4209362820007
Kontakt osoba Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između ugovornog organa i
ponuđača, u smislu eventualnih pitanja i odgovora u vezi tenderske
dokumentacije, obavljat će se putem portala „e-Nabavke“ (www.ejn.gov.ba),
kao i eventualne izmjene i dopune ove tenderske dokumentacije.
Adresa Alije Dostovića 1
Poštanski broj 75290 Banovići (bhp sa)
Općina/Grad Banovići
Telefon (035) 743-400
Faks (035) 743-433
Elektronska pošta opcina@banovici.gov.ba
Internet adresa www.banovici.gov.ba
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Kao pod I 1.
I 4. Adresa za dodatne informacije
Kao pod I 1.
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost
I 5.a. Vrsta
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN
I 5.b. Nivo
Općinski nivo (FBIH),Banovići
I 5.c. Djelatnost
Izvršna vlast
I 6. Zajednička nabavka
Ne
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Drugi građevinski radovi koji uključuju posebne
zanatske radove
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?
Ne
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta ugovora
Izgradnja energetski efikasne rasvjete, te odvodnja otpadnih i površinskih voda na „Trgu“ žrtava genocida Srebrenice IV
faza“, općina Banovići
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora
Predmet ovog postupka je izvođenje radova na izgradnji energetski efikasne rasvjete, te izvođenje radova na odvodnji
otpadnih i površinskih voda na „Trgu žrtava genocida u Srebrenici“ (IV faza) u općini Banovići.
Detaljan opis radova, dat je u tehničkim specifikacijama koje se nalaze u prilogu tenderske dokumentacije (Aneks 9).
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik | ||
---|---|---|
Kod | Opis | |
Glavni predmet | 45233222-1 | Radovi na popločavanju i asfaltiranju |
Dodatni predmet(i) | 45316100-6 | Instalacija vanjske rasvjete |
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
Ne
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora
dato u TD
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM
300000,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Ulica Alije Izetbegovića u općini Banovići. Mikrolokacija Trg žrtava genocida u Srebrenici,
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
dati u TD
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li se zahtijeva garancija za ponudu?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
Da bi učestvovao u konkretnom postupku javne nabavke, ponuđač mora zadovoljavati sljedeći uslov sposobnosti obavljanja
profesionalne djelatnosti i to:
a) da je registrovan za obavljanje djelatnosti koja je predmet ove nabavke;
Dokazi:
Ponuđač je dužan dostaviti sljedeće dokaze:
- ponuđač iz BiH koji je privredno društvo / preduzeće / pravno lice: aktuelni izvod o registraciji iz sudskog registra.
Aktuelni izvod iz sudskog registra mora sadržavati sve podatke, za koje je, prema važećim propisima o registraciji, propisano
da ih takav dokument sadrži;
- ponuđač iz BiH koji je fizičko lice / obrtnik - preduzetnik: odgovarajući dokument o registraciji izdat od nadležnog
organa, prema važećim propisima o obrtnicima / preduzetnicima. Dokument o registraciji mora biti dostavljen u osnovnom
tekstu, sa svim eventualnim izmjenama i dopunama;
- ponuđač čije je sjedište izvan BiH: odgovarajući dokument koji je ekvivalentan dokumentima iz prethodnih alineja
izdat od nadležnog organa prema važećim propisima zemlje sjedišta ponuđača / zemlje u kojoj je registriran ponuđač, a
kojim ponuđač dokazuje da je registrovan za obavljanje predmetne nabavke.
Navedeni dokazi sposobnosti obavljanja profesionalne djelatnosti iz ove tačke TD se dostavljaju kao originali ili ovjerene
kopije originala, s tim da datum izdavanja originala ne može biti stariji od tri mjeseca računajući od dana dostavljanja
ponude.
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost
Nije primjenjivo
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
Spisak izvršenih ugovora (3 ugovora) koji su u vezi s predmetnom nabavkom za posljednjih 4 godine ili od datuma
registracije, odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač registriran, odnosno počeo s radom prije manje od 4 godine.
Radovima koji su u vezi s predmetnom nabavkom smatraju se radovi koji su pretežno zastupljeni u tehničkoj sprecifikaciji i
projektnoj dokumentaciji građevine ( a to su radovi niskogradnje, izgradnja i popločavanje trgova i slični radovi).
(Spisak ugovora sačiniti na obrascu koji se nalazi u prilogu ove tenderske dokumentacije – (Aneks 4).
Zbrinka vrijednost izvršenih ugovora sa spiska (bez PDV-a) ne može biti manja od 70% procijenjene vrijednosti javne
nabavke.
Uz spisak iz prethodne tačke, ponuđač je dužan dostaviti potvrdu druge ugovorne strane o uredno izvršenom
ugovoru. Potvrda o uredno izvršenom ugovoru mora sadržavati sljedeće podatke:
Naziv i sjedište ugovornih strana
Predmet ugovora
Vrijednost ugovora
Vrijeme i mjesto izvršenja ugovora
Navode o uredno izvršenim ugovorima
U slučaju da se navedena potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od ugovorne strane, ponuđač može dostaviti izjavu o
uredno izvršenom ugovoru, uz predočavanje dokaza o učinjenim pokušajima da se takva potvrda osigura.
Ponuđač mora dostaviti dokaze o obrazovnoj i profesionalnoj kvalifikaciji lica koje će biti odgovorno za izvođenje
radova (voditelj građenja) koji su predmet javne nabavke (diplomirani inženjer građevinarstva, sa pet godina radnog
iskustva i položenim stručnim ispitom, zaposlen u stalnom radnom odnosu kod ponuđača).
Ponuđač mora dostaviti dokaze o obrazovnoj i profesionalnoj kvalifikaciji lica koje će biti odgovorno za izvođenje
predviđenih elektroradova (diplomirani inženjer elektrotehnike sa položenim stručnim ispitom, zaposlen u stalnom radnom
odnosu kod ponuđača ili ugovorom angažovan od strane ponuđača). Ukoliko Ponuđač nema zaposlenog diplomiranog
inženjera elektrotehničke struke uz ponudu je dužan dostaviti ili ugovor o poslovno tehničkoj saradnji sa licem koje
ispunjava tražene uslove ili izjavu da će angažovati lice koja ispunjava tražene uslove).
III 8. Rezervisan ugovor
Ne
III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima
III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju
Ne
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova
Ne
ODJELJAK IV: POSTUPAK
IV 1. Vrsta postupka
Otvoreni postupak
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora
Najniža cijena
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?
Da
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do
27.9.2019.
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?
Da
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?
Ne
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće
Datum i vrijeme 27.9.2019. 12:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme 27.9.2019. 12:30:00
Adresa i mjesto Dato u TD
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Trošak pripreme ponude i podnošenja ponude u cjelini snosi ponuđač.
NAPOMENA:Tenderska dokumentacija je objavljena na Portalu javnih nabavki www.ejn.gov.ba.Da bi ponuđač bio učesnik u datom postupku javne nabavke (član 55. ZJN BiH), potrebno je da istu preuzme sa portala JN sa svojim korisničkim podacima.
Za sva dodatna pitanja i nejasnoće obratite se odjelu Tendera: tenderi@akta.ba.
Tenderska Dokumentacija
PRIKAŽI VIŠE TEKSTA
-
BIJELJINA PUT DOO Bijeljina - Baje Pivljanina 80 76300 Bijeljina
-
D.o.o. RENOVIR Brčko distrikt BiH - Gredice II, bb 76100 Brčko
-
GALAX - NISKOGRADNJA d.d. Brčko - Safeta Pašalića 20 76000 Brčko Distrikt
-
MRKONJIĆPUTEVI d.o.o. Mrkonjić Grad - Podbrdo bb 70260 Mrkonjić Grad
-
Papilon d.o.o. Čelić - Abdulaha Kovačevića br. 89 75246 Čelić
-
PIKASO d.o.o. Brčko Distrikt - Radoja Domanovića br. 19 76000 Brčko Distrikt
-
Bijelić - Gradnja d.o.o. Brčko - Omerbegovača 188 76000 Brčko Distrikt
-
D.o.o. BUK PROMET Bijeljina - Pavlovića put 89 76300 Bijeljina
-
OXA Sarajevo d.o.o. - ul. Dobrinjske bolnice broj 13 71000 Sarajevo